piątek, 9 maja 2014

Autor: Unknown o 15:20
Witam.
Miałam przyjemność przetestować jakiś czas temu dermokosmetyki marki oillan były to próbki :  próbki Płynu do mycia i kąpieli 2 w 1(od pierwszych dni życia), 2 próbki kremu pielęgnacyjnego do twarzy i ciała (od pierwszych dni życia), 2 próbki balsamu intensywnie nawilżajacego. 
testy zakonczyłam niecały miesiac temu z racji używania innych produktów do pielęgnacji mojego synka. 
A oto moja opinia : 
Jestem bardzo usatysfakcjonowana z próbki kremu pielęgnacyjnego do twarzy i ciała oraz balsmau intensywnie nawilżajacego ponieważ po zastosowaniu tych premaratów skóra mojego synka który ma skóre suchą i atopową wygładziła sie i zaczerwienienia znikły co bardzo mi sie spodobało. 
Natomiast po płynie do mycia i kapieli 2 w 1 mojemu synkowi wyszło uczulenie nie wiem dlaczego ,
ale cieszę sie ze mogła przetestowac te produkty i zobaczyć jak zareaguje skóra mojego synka na nie. 



Moja ocena 4/5


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Próbki, opinie i wiele innych rzeczy... Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos