piątek, 9 maja 2014

Nowy nabytek

Autor: Unknown o 15:12
Dzisiaj w skrzynce pusto żadnych przesyłek. Jednak chcę sie z wami podzielić z wami opinią o produkcie który zakupiłam 2 tygodnie temu. A jest to żel pod prysznic firmy Nivea. A dokładniej
 
NIVEA HARMONY TIME KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC

Na początku jak zobaczyłam go na półce w sklepie nie byłam przekonana i chciałam kupić żel którego używam i jest on sprawdzony. 
Ale pomyslałam że mogę spróbować jakieś nowości. W końcu Firmę Nivea znam nie od dziś. Już po tygodniu stosowania żelu moja sucha skóra odmieniła się na 100 % . Stała sie gładka i nawilżona. Dodatkowo żel ma piękny zapach który zostaje długo po umyciu na skórze. 


Jak najbardziej polecam.
Moja ocena to 5/5 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Próbki, opinie i wiele innych rzeczy... Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos