czwartek, 8 maja 2014

Darmowe Gadżety cd.

Autor: Unknown o 14:35
Matura matura i po maturze. Nie pisałam bo po prostu stwierdziłam ze poswięce ten czas na powtórki.
Macie tu co przyszło do mnie w poniedziałek we wtorek nie było nic no i w środę mała przesyłka. 
Wracając  w poniedziałek do domu widziałam że listonosz nadjeżdża wiec poczekałam, miał taką minę że myslałam że nic dla mnie nie ma a tu 6 przesyłek.
Poniedziałek: 
Pierwsza to kubek ze strony niszczpryszcz.pl


Druga przesyłka zawierała książkę niezbyt gruba bardziej taki informator a w środku była płyta. 


 W trzeciej przesyłce znalazłam mapę, płytę oraz informatory. 

Czwarta zawierała próbki wkładek higienicznych oraz podpasek


Piąta to chyba jedna  z najlepszych od razu po kubku, a znalazłam w niej notes z wyrywanymi kartkami, długopis, smycz, brelok oraz zdjęcie Lecha Kaczyńskiego z małżonką. 

No i ostatnia z poniedziałku to żeton do wóżków w supermarketach oraz długopis 


We wtorek pustki natomiast w środę paczka z pewnego ośrodka wczasowego a w niej tecza, smycz której nie ma na zdjeciu bo mąż od razu mi zabrał i ulotki. 



A wy dostaliście jakieś fajne przesyłki ? 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Próbki, opinie i wiele innych rzeczy... Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos