poniedziałek, 12 maja 2014

Gadżety Darmowe gadżety

Autor: Unknown o 14:52
Dzisiaj zmartwiłam sie gdy poszłam do skrzynki a tam pusto,ale dowiedziałam sie że listonosza jeszcze nie było. Więc postanowiłam poczekać.Czekałam czekałam a go nie ma,no to poszłam do domu, po drodze spotkał mnie deszcz. dochodzę do domu a tu listonosz za mną.
I oczywiscie miał dla mnie 2 przesyłeczki. Jedna była bardzo gruba i ciężka druga lekka i chuda. Jak sie okazało ta gruba była bardziej ciekawa.

Zacznę od tej ciekawszej. A była w niej niby książka, niby teczka myślałam że to książka a po rozłożeniu sie okazało że tam w środku coś jest a było: notes z wyrywanymi kartkami, książeczka z widokówkami, informator no i ksiażka.
Zobaczcie sami




Druga przesyłka zawierała podkładkę pod myszkę i zakładke magnetyczną :) 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Próbki, opinie i wiele innych rzeczy... Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos