czwartek, 28 sierpnia 2014

Zaległe przesyłki wraz już z opiniami

Autor: Unknown o 13:37
Tak tak nie było mnie chyba z miesiac ale nie miałam czasu na nic. Ciagle nauka. 

Tak wiec dopiero dzisiaj przedstawiam wam Pakiet recenzentki Rimmel Wonder'full
Otrzymałam do testów dwa tusze. Jeden dla mnie a drugi dla bliskiej osoby ja podarowałam go mamie.








Moja opinia : 
Tusz jest rewelacyjny jak dla mnie. Nie zostawia grudek. Rzesy są odżywione po dłuzszym stosowaniu a to dzięki olejkowi arganowemu. Szczoteczka bardzo dobrze przystosowana do moich rzes, gdyz nie lubię jak maluje sie a w koło mam pełno tuszu. Nie lubie mocnego makijażu i  żeby moje oczy wyglądały jak wielka czarna plama, wiec ten tusz bardzo mi sie spodobał.
I co najeważniejsze nie czuje sie że ma sie go na rzęsach nie jest ciężki i przede wszystkim nie rozmazuje sie i nie powstawaja mi czarne plamy pod oczami.

Jak dla mnie rewelacja. 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Próbki, opinie i wiele innych rzeczy... Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos