wtorek, 15 lipca 2014

Paczka od współpracy.

Autor: Unknown o 13:00

Do testów otrzymałam pełnowartościowy produkt, łącznie 30 saszetek suplementu na 15 dni kuracji. Start zaczełam w tamtym tygodniu ale z racji tego że po przyjmowaniu suplementu czułam sie źle odpusciłam na parę dni. Od jutra mam zamiar brać go regularnie. 
Ćwiczę conajmniej 3 dni w tygodniu więc mysle że jakieś efekty będą.
 Dokładnie za 15 dni zdam Wam recenzję, czy mnie ubyło i w jakiej ilości oraz opiszę dokładnie produkt i jego działanie :) 
Trzymajcie kciuki :) 




Od producenta 

GET SLIM DAYTIME jest częścią całodobowego systemu Get Slim Slim Line, który zawiera dodatkowo suplement diety Get Slim Morning (pierwszy etap w codziennym procesie odchudzania). Preparat budzi metabolizm każdego dnia, przyspieszając redukcję masy ciała. Saszetki GET SLIM DAYTIME są drugim krokiem, utrzymującym właściwy poziom energii i tempo spalania kalorii w tych częściach dnia, kiedy praca organizmu zdecydowanie zwalnia.



0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Próbki, opinie i wiele innych rzeczy... Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos